неділю, 17 березня 2019 р.

Обмін педагогічним досвідом!!!

«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен 
спинятися на досягнутому, бо якщо немає 
руху вперед, то неминуче починається відставання» 
В.Сухомлинський
 15.03.2019 р.
Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності і, найголовніше, – безмежне бажання стати педагогом-майстром.
Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і виховання, доступне кожному педагогові, що постійно вдосконалюється; це єдність знань, методичних умінь, мовної культури, педагогічної техніки, такту й оптимізму.
Зустрічайте наших творчих вчителів:
Вчитель біології та екології Глуха А.Б. - спеціаліст.
 Головна мета педагогічної діяльності вчителя є:
- технологізація педагогічних процесів шляхом впровадження новітніх технологій, методик, сучасних інформаційних засобів навчання;
- впровадження особистісно-орієнтованого навчання шляхом застосування педагогічних інновацій; 
- підвищення  якості  знань  учнів; 
- підвищення вихованості учнів. 
Засоби ІКТ є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу учнів, створюють умови для побудови індивідуальних освітніх траєкторій школярів. 


Вчитель зарубіжної літератури та основ християнської етики Петерків Н.С. - спеціаліст.
Вчитель творить людську душу, розвиває почуття.
Ще Аристотель вважав: якщо ми піклуємося лише про розумовий розвиток молодої людини, забуваючи про необхідність розвитку її почуттів, ми йдемо назад, а не в перед. Будь-яка творчість передбачає любов, тому і діяльність учителя немислима без неї.  Доброзичливе, щире, відкрите, емоційне, наукове спілкування – ось що таке для Наталії Степанівни уроки зарубіжної літератури. На них учень і вчитель обмінюються враженнями, сперечаються, висловлюють свої думки, пізнають щось нове. 


Соціальний педагог Ковальська В.В. - спеціаліст.
Педагог постійно займається самоосвітою. В роботі з учнями та батьками використовую різноманітні інтерактивні методики, заохочую учнів до самовдосконалення та особистісного росту. З учнями школи ведемо пропаганду здорового способу життя, як фізичного так і емоційного! 
Основна мета діяльності соціально-психологічної служби школи: «Створення в школі умов особистісно орієнтованого розвитку дитини в процесі навчання та виховання, супровід освітнього процесу». 





Вчитель трудового навчання Махінка П.Я. - спеціаліст І категорії.
Сьогодні стало вже очевидним, що саме практичне виконання завдань, робота за станком у майстерні не тільки робить уроки цікавими, а засвоєння знань успішним, але і допомагає дітям набути досвіду діяльності й спілкування, завдяки якому їм легше своєчасно знайти своє покликання і успішно реалізувати себе в житті.







Педагоги отримали можливість поділитися досвідом роботи за 5 років, представити власні надбання, побачити цікаві методи проведення уроків, предметних та виховних заходів тощо. Професійність учителів помітно зросла за міжатестаційний період, майже усі активно використовують ІКТ, створюючи власні презентації, відеоролики, навчаючи учнів працювати  в мультимедійному просторі.
Щира подяка учасникам за цікаві та методично виважені доробки.
Успіху Вам!











Немає коментарів:

Дописати коментар